آموزشهای روزانه

روش های جالب برای تسلط به زبان انگلیسی

امروزه یکی از واجبات برای زندگی آموزش زبان انگلیسی است. اگر می خواهید ادامه تحصیل دهید، شغل بهتری پیدا کنید یا به مسافرت بروید و… لازم است به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید. خوشبختانه این روزا ها روش های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری معرفی شده است. حتی تکنولوژی نیز به کمک ما آمده و ابزار زیادی را برای یادگیری فراهم آورده است. در ادامه چند روش برای یادگیری زبان به شما معرفی می کنیم که تا شما را برای یادگیری زبان یاری دهد. همچنین می توانید به آموزشگاه زبان انگلیسی شمال تهران ثبت نام کنید و به یادگیری زبان بپردازید.امیدوارم که به شما کمک کنند.

https://charbzaban.com/other/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86.html

  1. راه اندازی یک ویلاگ و اشتراک گذاری نوشته های خود با جهان
  2. برای نوشتن تمام ایده های خود را بدون در نظر گرفتن گرامر یا املای درست روی کاغذ بیاورید بعد از آن به ساختار درست نوشته خود فکر کنید و متن خود را به درستی بازنویسی کنید.
  3. وقتی متنی را به یک زبان دیگر نوشته اید سخت است که اشتباهات خود را بفهمید و اصلاح کنید برای فهمیدن اشتباهاتتان آن را به کسی دیگر بدهید تا بخواند و اصلاح کند.
  4. مراقب علائم نگارشی خود باشید زیرا می تواند آنچه را که می خواهید بگویید کاملاً تغییر دهد. تفاوت معنی بین این دو جمله را بررسی کنید: “یک زن بدون مردش هیچ است” و “یک زن: بدون او، مرد هیچ است.”
  5. از دلت آواز بخوان! صدای زیبای خود را به دنیا نشان دهید! آهنگ های انگلیسی را بیاموزید و همراه با آن ها آواز بخوانید تا روان و لحن را بهبود ببخشید… کسی برای کارائوکه است؟
  6. به یک گروه آنلاین بپیوندید (مثلاً فیس بوک / WhatsApp / Discord).
  7. خودتان را در تلفن خود ضبط کنید و شخص، اتاق یا خانه یا مکانی را که دوست دارید توصیف کنید. حتی می توانید اقداماتی را که انجام می دهید توصیف کنید. روز بعد دوباره گوش کن ببین چی گفتی. شما می توانید صحبت کردن خود را ارزیابی و بهبود بخشید.
  8. هنگامی که از زندگی در و کشور انگلیسی زبان به خانه برگشتید و رادیو یا تلویزیون به زبان انگلیسی روشن است، به مغز شما کمک می کند فکر کند هنوز آنجا هستید و به حفظ زبان کمک می کند.
  9. از سایت های موسیقی همراه با اشعار استفاده کنید. بارها و بارها به همراه آهنگ های مورد علاقه خود با صدای بلند بخوانید. این برای لحن، تلفظ و ریتم عالی است.
  10. از معلم مفید خود بپرسید که آیا می توانید درس آنها را ضبط کنید. این یک راه عالی برای بررسی است. شما همچنین می توانید به سرعت صحبت کردن و صدای معلمان خود گوش دهید.
  11. فرهنگ لغت شما باید کمک کننده باشد، نه معلم اصلی شما. سعی کنید ابتدا معنی کلمات را حدس بزنید نه اینکه مستقیماً به فرهنگ لغت بروید.
  12. از یک فرهنگ لغت انگلیسی/انگلیسی استفاده کنید زیرا به شما کمک می کند به انگلیسی فکر کنید و ترجمه نکنید.
  13. اگر یک فرهنگ لغت انگلیسی/انگلیسی ترسناک به نظر می رسد، دیکشنری های زبان آموز برای دانش آموزان انگلیسی در سطح شما وجود دارد.
  14. تسلیم نشو! مثبت بمان! گاهی اوقات احساس می کنید که به اندازه کافی سریع یاد نمی گیرید. همه این احساس را دارند، نگران نباشید. شما در پایان به آنجا خواهید رسید.
  15. از آن لذت ببرید! وقتی سرگرم می شویم بیشتر یاد می گیریم!
  16. اگر هنگام صحبت کردن عصبی می شوید، قبل از اینکه چیزی بگویید، دو نفس عمیق بکشید. وقتی احساس آرامش کنید بهتر صحبت خواهید کرد.
  17. با نگاه کردن به کتاب های درسی و مطالب صوتی که در گذشته استفاده می کردید، انگیزه خود را حفظ کنید. از اینکه الان چقدر برای شما آسان به نظر می رسند شگفت زده خواهید شد! تبریک می گویم، سطح شما در حال بهبود است!
  18. شما هرگز برای شروع یادگیری زبان انگلیسی خیلی جوان یا خیلی پیر نیستید. برای یاد نگرفتن بهانه نیاورید. منتظر چی هستی؟
  19. اهداف کوچک قابل دستیابی را برای یادگیری زبان خود تعیین کنید و بررسی کنید که می توانید در زمانی که تعیین کرده اید به هر هدفی برسید. اهداف کوچک باعث پیشرفت های بزرگتر می شوند اما انگیزه شما را حفظ می کنند. مطالب بیشتر
  20. اگر هنوز به نتایجی که می‌خواستید نرسیده‌اید، به این دلیل نیست که در زبان بد هستید، به این دلیل است که هنوز روش خاص خود را برای یادگیری پیدا نکرده‌اید.
  21. از منابع متناسب با سطح شما استفاده کنید. از متون/ تمرین های شنیداری که خیلی سخت هستند استفاده نکنید. از موادی استفاده کنید که شما را به چالش می کشد اما شما را ناامید نمی کند.
  22. سعی کنید مقالات یا کتاب‌هایی را بخوانید که سطح پایین‌تری از شما دارند – روی خواندن سریع تمرکز کنید تا روان خواندن و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.
  23. نگران کامل کردن لهجه خود نباشید. حفظ لهجه بخش مهمی از هویت فرهنگی شماست.
  24. انواع مختلفی از انگلیسی وجود دارد: انگلیسی، آمریکایی، آفریقای جنوبی و غیره. هیچ کدام از اینها اشتباه نیستند یا به آن اندازه مهم نیستند. انگلیسی انگلیسی است.
  25. در عوض، از تفاوت های انگلیسی آمریکایی و انگلیسی آگاه باشید و کلمات خود را بر اساس آن انتخاب کنید. به عنوان مثال: آسانسور (ایالات متحده) / آسانسور (بریتانیا).
  26. از فلش کارت های آنلاین گوشی خود (کویزلت) استفاده کنید. موضوعات از پیش ساخته شده برای استفاده شما وجود دارد و همچنین تعاملی است، با قابلیت ایجاد مجموعه مطالعه خود. https://quizlet.com/en-gb
  27. از یادداشت های پس از آن استفاده کنید و آنها را در خانه خود بچسبانید. می توانید از آنها برای برچسب زدن چیزها استفاده کنید. یکی را به سگ خانگی خود بچسبانید!
  28. شما نمی توانید افعال عبارتی (افعال دو کلمه ای) را نادیده بگیرید، صدها مورد از آنها در انگلیسی وجود دارد و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. سعی نکنید آنها را در لیست ها با فعل یاد بگیرید، آنها را در زمینه یاد بگیرید.
  29. درباره آنچه که می خواهید بگویید فکر کنید حتی در حین صحبت کردن نیز با استفاده از کلمات “اممم” یا “هووم”  فرصت فکر کردن به خود دهید.
  30. با افراد جدید آشنا شوید. سعی کنید با انگلیسی زبانان شهر خود ترکیب شوید. می‌توانید به یک باشگاه بپیوندید یا به بارهایی بروید که خارجی‌ها در آن وقت می‌گذرانند. یک نوشیدنی بخر، آنها عاشق آن هستند!
  31. برای تقویت زبان انگلیسی کسی باشید که مکالمات را شروع می کند و سعی کنید مکالمات را فعال نگه دارید و با کلمات واکنش نشان دهید و با سوال های کوتاه دیگران را تشویق به صحبت کنید.
  32. به خاطر داشته باشید که مکالمات یک رویداد دو طرفه است – گوش دادن به همان اندازه مهم است که صحبت کردن.
  33. فقط یاد گرفتن لیست کلمات انگلیسی کافی نیست. باید به نحوه استفاده از آنها در مکالمه فکر کنید. مکالمه شامل تکه هایی از زبان است.
  34. سیستم های فعل و نشانگرهای زمانی توسط انگلیسی زبانان برای صحبت در مورد زمان بندی اعمال استفاده می شود. ممکن است سیستم های مشابهی را در زبان خود نداشته باشید. مهم است که اینها را یاد بگیرید و چه زمانی از آنها استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. فیلم دیدن هم می گن خیلی تاثیر گذاره ولی درمورد روش درست فیلم دیدن برای یادگیری زبان هم لطفا مطلب آماده کنید مررسییییییییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا