فناوری و اینترنت

بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک برای مبتدیان

تجارت الکترونیک به معنای فراهم کردن بستری برای خرید و فروش آنلاین است. یعنی ایجاد راه هایی که بتوان محصولات خود را به فروش برسانید یا خدمات مخصوصی ارائه دهید. در تجارات الکترونیک خوراک، پوشاک و… به صورت آنلاین به وسیله اینترنت و لوازم الکترونیکی خرید و فرش می شود و تنها واسطه ی بین خریدار و فروشنده تنها اینترنت و تلفن یا کامپیوتر شماست. این تجارت در سال های اخیر افزایش یافته و با شیوع کرونا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. حتما به یاد دارید که در دوران قرنطینه بیشتر خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دادید.

من قصد دارم سه مورد از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک را برای مبتدیان توضیح دهم تا بتوانید به راحتی یک وب سایت پریمیوم بسازید که مشتریان را جذب کرده و فروش ایجاد کند.

همه این پلتفرم های تجارت الکترونیک کارهای زیر را انجام می دهند:

کسب و کار خود را ساده کنید

حمل و نقل و انجام را انجام دهید

داشبوردهایی را برای مشاهده تمام تجزیه و تحلیل های خود ارائه دهید

ادغام با PayPal و Stripe

و Dropshipping

https://jalebamooz.com/mobile-tips/top-joysticks-for-smartphones-buying-guide/

1. Shopify

Shopify یک فروشگاه ساز کشیدن و رها کردن برای فروش محصولات فیزیکی ارائه می دهد. و وب سایت شما را میزبانی می کند.

Shopify به وضوح پر استفاده ترین پلت فرم تجارت الکترونیک در این سیاره است که بیش از 1.7 میلیون کسب و کار از آن پشتیبانی می کند.

در اینجا چند ویژگی متمایز آورده شده است:

این پلتفرم 70 تم دارد که به شما کمک می کند رنگ ها و فونت ها را به آسانی شخصی سازی کنید.

shopify به راحتی می تواند با فیس بوک و اینستاگرام همکاری کند و با اشتراک گذاشتن پست های در این پلتفرم ها مشتریان می توانند به راحتی محصولات را بررسی کرده و انتخاب کنند.

می توانید از Shopify برای فهرست کردن محصولات خود در وب سایت هایی مانند آمازون، ای بی و والمارت استفاده کنید.

اگر وب سایت WordPress، Squarespace، Wix یا Weebly دارید، می توانید به راحتی دکمه های خرید Shopify را به وب سایت خود اضافه کنید.

این پلتفرم ابزارهای وبلاگ و سئو دارد که می توانید به راحتی با آن ترافیک سایت خود را به صورت کاملا طبیعی افزایش دهید.

Shopify ابزارهای بازاریابی ایمیلی خود را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کمپین های ایمیل ایجاد کنید و مخاطبان خود را در لیست ایمیل خود تقسیم بندی کنید.

این به شما امکان می دهد با تبلیغات فیس بوک و گوگل ادغام شوید تا بتوانید به راحتی کمپین های تبلیغاتی برای محصولات خود ایجاد کنید.

به طور خلاصه، تمام ابزارهای مورد نیاز برای فروش محصولات، مدیریت سفارشات، رسیدگی به حمل و نقل، انجام پرداخت ها، ایجاد و تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی دیجیتال و موارد دیگر را فراهم می کند.

2. Squarespace

Squarespace به شما امکان می دهد محصولات فیزیکی و دیجیتالی را در یک فروشگاه آنلاین بفروشید. علاوه بر این، می تواند وب سایت شما را میزبانی کند.

برخی از ویژگی های متمایز عبارتند از:

توانایی نه تنها فروش محصولات فیزیکی، بلکه توانایی فروش خدمات شما. همچنین Squarespace به مشتریان شما اجازه می دهد تا برای رزرو خدمات شما قرار ملاقات هایی را با شما تنظیم کنند.

قابلیت فروش اشتراک ماهانه و دوهفته ای برای محتوای دیجیتال

امکان فروش محتوای دیجیتال مانند موسیقی و کتاب الکترونیکی از طریق دانلود مستقیم از وب سایت شما

https://bestkid.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%d9%86%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%86/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%81%d8%b1%d8%b4.html

3. تجارت الکترونیک Wix

Wix یک راه حل همه کاره است که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین زیبا و با مارک خوب بسازید.

برخی از ویژگی های متمایز عبارتند از:

بیش از 500 قالب فروشگاه آنلاین بسیار خوب طراحی شده است. حتما باید آنها را بررسی کنید.

این پلتفرم توانایی ساخت لوگو هایی با طراحی عالی را با ارائه چند لوگوی دستی و نام تجاری دارد. همچنین می تواند صدها نام تجاری  به شما پیشنهاد بدهد. برای اینکار لازم است دو کلمه را در قسمت نام اضافه و فیلد تجاری را انتخاب کنید تا نام های پیشنهادی را برای شما ارائه دهد.

همچنین قابلیت ارائه اشتراک را دارد تا مشتریان بتوانند به صورت خودکار به صورت هفتگی و ماهانه از شما سفارش دهند.

به طور کلی، Shopify جامع ترین و قوی ترین راه حل برای تجارت الکترونیک به نظر می رسد. اما، تا حد زیادی به نیازهای خاص شما بستگی دارد. احتمالاً ایده خوبی است که هر سه مورد را امتحان کنید تا بفهمید کدام یک بهترین نیاز شما را برآورده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا