کسب و کار

هشت مهارت برای بهبود عملکرد

مهارت های مفید برای یادگیری باید در صدر اهمیت قرار دارند. این مهارت ها عملکردتان را بهبود می بخشند. به شما ارتقاء می دهند و به طور کلی کمک می کنند تا شغل مناسب بدست آورید و آن را بهتر انجام دهید. روش موفقیت

با تغییر راحت باشید

اگر زندگی شما بد است، کاملا واضح است که می خواهید آن را تغییر دهید. به همین ترتیب، اگر شگفت‌انگیز است، می‌خواهید که یا ثابت بماند یا شگفت‌انگیزتر شود.

هر دوی این سناریوها پتانسیل تغییر را نشان می دهند. اگر به طور بالقوه می خواهید آن را برای بقیه عمرتان بخواهید، چرا از آن می ترسید؟

تغییر دادن. به طور خاص، تغییر عادت درست در خانه چرخ من است. من ده ها مقاله در مورد چگونگی ایجاد تغییر مثبت در زندگی خود با تغییر عادات نوشته ام.

راه های زیادی برای تغییر عادات وجود دارد. برخی مراحل اضافی نسبت به منبع مهارت زیر خواهند داشت. سایرین ممکن است چند مرحله اضافی داشته باشند. اما در اصل، تمام تغییرات موثر به دنبال کردن 8 مرحله زیر خلاصه می شود.

اعتماد به نفس را افزایش دهید

یکی از من پرسید چگونه می توانم اینقدر آرام و راحت ریسک کنم. پاسخ من این بود: “من به نوعی شگفت انگیز هستم.” تنها مشکلی که با آن جمله دارم این است که به آنها گفتم “نوعی”.

حال بگذار تا شفاف صحبت کنم. من نفس فوق بشری ندارم. من به ندرت در مورد دستاوردها لاف می زنم و زمان بیشتری را صرف تشویق دیگران می کنم تا اینکه درباره خودم صحبت کنم. من در واقع کمی درونگرا هستم.

اما مهم است که اعتماد به نفس ایجاد شود. افزودن واجد شرایط به عبارتی مانند “نوعی” نشان دهنده عدم اعتماد به نفس است. این اساساً به این معنی است که “اگر فکر نمی کنید من عالی هستم، من فقط شوخی کردم.”

اعتماد به نفس در شناخت نقاط قوت خود و زندگی، تنفس و بیان آنهاست. افراد با اعتماد به نفس می توانند لحظات ضعیفی داشته باشند، اما اعتماد به نفس هرگز ضعیف نیست.

مثبت فکر کنید

زندگی می تواند سخت باشد. همیشه اتفاقات بد برای ما می افتد. گاهی اوقات یک گذشته بد هر روز ما را آزار می دهد. پر کردن ذهن با افکار منفی آسان است، اما انجام این کار ضروری است.

مثبت اندیشی یک مهارت است. این چیزی است که برای بهبود آن باید عمداً روی آن کار کنید. یادگیری مهارت مثبت اندیشی مطمئناً ارزش زمان صرف شده را دارد.

وقتی ذهنیت مثبتی دارید، می‌توانید احساسات، رفتار و پیشروی خود را کنترل کنید، اما ابتدا باید به روش‌های مثبت و سازنده فکر کنید که به جای تخلیه انرژی، انرژی را تأمین می‌کنند.

مهارت حافظه خود را بهبود بخشید

اگر عاشق نقل قول ها، شعرها، اشعار یا گزیده ها هستید، باید بتوانید آنها را حفظ کنید. در حالی که خیلی خوب است که بتوانیم آنها را برای دیگران تکرار کنیم، اما نمی‌توانیم همه چیزهایی را که از ما عبور می‌کند به خاطر بسپاریم.

با یادگیری به خاطر سپردن کلمات مهمی که از آنها عبور می کنیم، بهتر می توانیم آنها را به درون خود القا کنیم. اگر به اندازه کافی مهم است که به خاطر بسپارید، احتمالاً به اندازه کافی برای تجسم مهم است.

اگر دانش آموز هستید، یادگیری داشتن حافظه تیز از اهمیت بیشتری برخوردار است. توانایی به خاطر سپردن حجم زیادی از کارهای کلاسی باعث می شود که از همسالان خود جلوتر باشید.

به یاد داشته باشید: یک خاطره خوب چیزی نیست که شما با آن “متولد شده اید” مگر اینکه شما یکی از 1 در یک میلیون نفر باشید که با یک حافظه واقعی به دنیا آمده اید. برای بقیه ما، حافظه بیشتر شبیه یک ماهیچه است. از طریق کار، تکرار و آموزش ساخته می شود. این مهارتی است که باید تقویت شود، آموزش داده شود و ساخته شود.

برخی از بهترین تمرینات حافظه را در زیر بررسی کنید تا در مورد ایجاد یک مهارت قدرتمند حافظه بیشتر بدانید.

و اگر می‌خواهید روش‌های ساده‌ای برای بهبود حافظه خود بیاموزید، در اینجا ویدیویی وجود دارد که عادات خوبی را پوشش می‌دهد که بلافاصله یادآوری شما را بهبود می‌بخشد.

خودآگاهی را حفظ کنید

اکثر مردم در برنامه ها، اهداف، خاطرات و ایده های خود اسیر می شوند. زندگی در اطراف آنها اتفاق می افتد بدون اینکه آنها آگاه باشند. همانطور که جان لنون گفت: “زندگی زمانی اتفاق می افتد که ما درگیر برنامه ریزی های دیگر هستیم.”

مهارت خودآگاهی در مورد نگه داشتن یک پا در زمان حال و درک واقعی آنچه در زندگی شما می گذرد، حتی زمانی که به ستاره های آینده می پردازید، است.

این ممکن است آسان به نظر برسد. اما واقعا اینطور نیست.

حضور در هر اتفاقی که در حال رخ دادن است، بدون نیاز به قضاوت یا تحلیل آن. تجسم آنچه که به معنای تجربه زندگی است، و آگاهی خواهد آمد.

مهارت تمرکز

تمرکز یکی دیگر از مهارت های متا است که بر بسیاری از مهارت های ذهنی دیگر تأثیر می گذارد. توانایی تمرکز کامل ذهن خود بر روی یک موضوع واحد برای به دست آوردن بیشترین خلاقیت و بهره وری از زمان شما ضروری است.

اگر ذهن شما با افکار دیگر در هم آمیخته یا مشغول تلاش برای انجام چند کار باشد، توانایی تمرکز شما به شدت آسیب می بیند. مانند بسیاری از فعالیت های ذهنی و فیزیکی، تمرکز را می توان با تلاش افزایش داد و بهبود بخشید.

فکر می‌کنید مهارت‌هایتان با تمرکز خوب هستند؟ آزمایش خرس سفید را امتحان کنید. سعی کنید 5 دقیقه روی چیزهای دیگر کار کنید و فکر خرس سفید در ذهنتان خطور نکند.

مهارت های پژوهشی خود را بهبود بخشید

وقتی به دنبال اطلاعاتی در اینجا در این فهرست مهارت‌ها برای یادگیری هستید، به یاد داشته باشید که یک منبع فقط می‌تواند آنچه را که ارائه می‌کند به شما بدهد تا آنچه واقعاً در دسترس است. حتماً به دنبال اطلاعات بیشتر باشید، حتی اگر فکر می‌کنید همه پاسخ‌ها را دارید زیرا یک تجلی کوچک می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. نکات خانه داری

مغز خود را دوباره سیم کشی کنید

نوروپلاستیسیتی توانایی سیم کشی مجدد مغز شما است. با استفاده از ایده هایی از این علم جدید مغز می توانید ضریب هوشی، یادآوری، سرعت خواندن و شناخت را افزایش دهید. ایده پشت این فعالیت ها ایجاد مسیرهای اطلاعاتی جدید است. این راه‌های جدید اغلب به شما کمک می‌کنند تا مانند یک کودک، سریع و با سهولت کمی یاد بگیرید.

علم پشت نوروپلاستیسیته جدید است و دائما در حال رشد است. با مهارت نوروپلاستیسیتی هنگامی که چیز جدیدی یاد می گیرید، به طور فعال مسیرهای جدیدی را در مغز خود برای یادگیری ایجاد می کنید که به یادگیری مهارت های آینده کمک می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا