فناوری و اینترنت

چگونه بهترین پخش کننده MP3 قابل حمل را برای خود انتخاب کنید

با پیشرفت تکنولوژی و اختراع بلوتوث گوش دادن به موسیقی نیز آسان تر شد. علاوه بر موسقی محصولات دیجیتال دیگر مثل پادکست ها، کتاب های صوتی و…نیز بیشتر رایج شده اند. با استفاده از پخش کننده های قابل حمل در هر جایی که باشید می توانید به موسیقی یا این سری محصولات دیجیتال گوش دهید. این پخش کننده های موسیقی معمولا به تمام دستکاه های دارای بلوتوث متصل می شوند. حتی برخی از این پخش کننده مجهز به اتصال وای فای هستند این دسته از کیفیت صدای بالاتری برخودار هستند. برای اتصال این دسته از اسپیکر ها لازم است به یک شبکه وای فای داشته باشید.

بودجه شما هر چه باشد، این روزها از آنچه می توانید برای پول خود به دست آورید شگفت زده خواهید شد. البته همه پخش‌کننده‌های اینجا از فایل‌های MP3 و AAC پشتیبانی می‌کنند، اما همه ما می‌توانیم در سال 2022 بهتر از آن کار کنیم. همه مدل‌های زیر از فایل‌های با وضوح بالا (مانند فایل‌های DSD، FLAC و PCM) نیز پشتیبانی می‌کنند، و برخی نیز MQA بومی را اضافه می‌کنند. به آن لیست سازگاری پخش کنید، بنابراین می توانید از طریق پخش کننده های سازگار به آهنگ های Hi-res Tidal Masters گوش دهید و موسیقی دانلود شده MQA را با بهترین کیفیت صدا پخش کنید.

آیا مجموعه گسترده ای از موسیقی دیجیتال دارید؟ بسیاری از این پخش‌کننده‌های MP3 دارای اسلات حافظه microSD هستند، بنابراین تعداد آهنگ‌ها و هنرمندان مونتاژ شده شما هرگز نباید از رشد خود دست بردارند. حافظه قابل ارتقا همچنین به این معنی است که می‌توانید تمام موسیقی‌های خود را با بالاترین کیفیت ممکن نگه دارید، بدون نگرانی در مورد حجم فایل‌های بزرگ که تمام فضای ذخیره‌سازی پخش‌کننده شما را اشغال می‌کند.

حتی بخش کننده های MP3 وجود دارد که می تواند تقویت کنند صدای بین تلفن هوشمند یا لپ تاپ و هدفون یا بلند گوی شما باشند. علاوه بر این برخی امکاناتی نظیر دسترسی داخلی به خدمات استریم نیز دارند و برخی دیگر امکانات پیشرفته دیگری برای تلفن دارند مثل قطع و وصل کردن تماس یا …

اما همه محصولات این لیست یک چیز مشترک دارند: کیفیت صدای عالی. و اگر اینجا هستید، احتمالاً برای شما مهم است. پس بیایید بازیکنی را برای شما پیدا کنیم که از او راضی باشید…

1. Astell & Kern A&norma SR25

Astell & Kern عملکرد بیشتری را از پخش کننده سطح ابتدایی خود کاهش داده است

مشخصات فنی:

فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت (قابل ارتقا با 1 ترابایت از طریق microSD) حداکثر پشتیبانی از فایل: 32 بیت/384 کیلوهرتز، خروجی هدفون DSD256: 3.5 میلی متر، متعادل 2.5 میلی متر عمر باتری: 21 ساعت ابعاد: 10.8 x 6.3 در وزن: 1.6 سانتی متر

دلایل خرید:

  • تعیین معیار برای شفافیت
  • پخش DSD بومی
  • باتری و رابط کاربری بهبود یافته

دلایلی برای اجتناب:

  • قیمت سطح ورودی را بالاتر می برد

Astell & Kern A&norma SR25 جدیدترین دستگاه از سری طولانی محصولات عالی، What Hi-Fi است؟ پخش کننده های موسیقی قابل حمل «سطح ورودی» برنده جایزه. و هر نسل جدید همیشه استعداد بیشتری نسبت به نسل قبلی نشان می دهد.

SR25 ما را ناامید نمی کند، و نسل خود را از A&norma SR15 معرفی شده در سال 2018 (همچنین در این لیست) به جلو می برد تا معیار عملکرد و عمر باتری جدید را تعیین کند. سال گذشته، محصول سال ما در رده PMP بود و هنوز هم هر اینچ چه Hi-Fi است؟ برنده جایزه 2021.

SR25 به‌طور قابل توجهی گویاتر و گویاتر از هر پخش‌کننده موسیقی قابل حمل دیگری است که با این قیمت مواجه شده‌ایم، و بسیار فراتر از هر چیزی که گوشی‌های هوشمند قادر به انجام آن هستند، SR25 نشان می‌دهد که موسیقی در حال حرکت چقدر خوب می‌تواند به صدا درآید، در حالی که نسبتاً مقرون به صرفه است. و ما بر کلمه “معقولانه” تاکید می کنیم: زیرا در حالی که عملکرد را به جلو می برد، آنچه را که به عنوان قیمت پایه قابل قبول است نیز بالا می برد.

با این حال، اگر بودجه شما می تواند به آن برسد، این بازیکن واقعاً خیره کننده با کیفیت ساخت عالی است.

2. Astel & Kern A&norma SR15

یک دستگاه همه کاره برای DAC، پیش تقویت کننده و صدای با کیفیت

مشخصات فنی:

فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت + mircoSD قابل ارتقا حداکثر پشتیبانی از فایل: 32 بیت/384 کیلوهرتز، DSD128، خروجی هدفون MQA: 3.5 میلی متر، متعادل 2.5 میلی متر عمر باتری: 9 ساعت ابعاد: 9.9 × 5.7 x 1.6 سانتی متر وزن 4 گرم:

دلایل خرید:

  • صدای ظریف و واضح
  • رابط بصری
  • DAC و پری امپ

دلایلی برای اجتناب:

  • طراحی ممکن است برای همه جذاب نباشد

این تقویت کنند صدا برنده جایزه محصول سال2019 شده است و بهترین پخش کننده موسیقی قابل حمل در این رنج قیمت است. این محصول در صدر جدول بهترین پخش کننده ها وجود دارد و این روزا ها می توانید آن را با یک تخفیف باور نکردی تهیه کنید.

با داشتن رابط کاربری آسان، پشته‌های ذخیره‌سازی و پشتیبانی از فایل‌های با رزولوشن فراوان – بدون اشاره به سطوح جدی جزئیات و صدای پویا که مترادف با برند است – نوید یک گام بلندتر از صدای گوشی هوشمند شما را می‌دهد.

این دستگاه همچنین می تواند به عنوان DAC/preamp استفاده شود و به شما امکان می دهد از آن برای بهبود عملکرد گوشی هوشمند و/یا لپ تاپ خود استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا