کسب و کار

بهترین ایده های تجاری برای نوازندگان

موسیقی تجارت بزرگی است و اگر ارتباطات مناسبی با آن برقرار کنید و بدانید مخاطبان به چه چیزی نیاز دارند، می‌تواند جریان ثابتی از سودهای کلان را برای شما فراهم کند.

1. باشگاه

آیا شما به زندگی شبانه علاقه مند هستید. اگر اینطور است بازگشایی یک باشگاه در محله شما یکی از بهترین کسب و کارهایی است که می توانید انجام دهید.

باشکاه بخشی از کسب و کار ها بودند که با شروع کرونا و قوانین فاصله گذاری با کاهش شدید درآمد مواجه شدند. اما پس از گذر از آن زمان برگشت به زندگی عادی با تقاضای زیادی روبه رو شدند و پیش بینی می شود که درآمد آن ها از 28 میلیارد فراتر می رود.

2. اجاره محل برگزاری

اگر به فکر راه اندازی کسب و کار اجاره مکان خود بوده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است! صنعت رویدادها آماده رشد است زیرا اقتصاد ایالات متحده باز می شود و پس از همه گیری باز می گردد. پیش بینی می شود که بازار رویدادهای ایالات متحده سالانه 13 درصد رشد کند و تا سال 2030 به حداقل نیم تریلیون دلار درآمد برسد.

می‌توانید با تبدیل یک فضای خالی به مکانی برای جشن تولد یا عروسی، مهمانی‌ها برای یک هدف خوب یا یک گردهمایی ساده از دوستان و خانواده شروع کنید. همانطور که مشتریان بیشتری به دست می آورید و کسب و کار شما رشد می کند، می توانید در یک ساختار در یک مکان خوب سرمایه گذاری کنید و شروع به پذیرایی از رویدادهای شرکتی کنید. یک مکان ایده آل برای برگزاری رویداد برای مهمانان قابل دسترسی است، فضای پارک کافی و اتصال به اینترنت سریع و سایر موارد را ارائه می دهد. قبل از راه‌اندازی کسب‌وکارتان باید مجوز و الزامات منطقه‌بندی را در مکان انتخابی خود بدانید. همچنین ایده خوبی است که بازار را در نظر بگیرید تا ببینید رقبا چه چیزی برای ارائه دارد و مکان خود را برای جذب مشتریان بیشتر تبلیغ کنید.

3. تجارت دی جی

یک رویداد بزرگ بدون ارائه موسیقی برای ایجاد روحیه توسط دی جی چیست؟ همانطور که صنعت رویدادها از همه‌گیری ویروس کرونا بازمی‌گردد، بازار دی‌جی نیز بهبود می‌یابد. انتظار می‌رود فروش جهانی تجهیزات دی‌جی تا سال 2026 رشد کند و به 732 میلیون دلار برسد. اگر عاشق ایجاد میکس، ریمیکس و آهنگ هستید، راه‌اندازی یک کسب‌وکار دی‌جی اکنون راهی سرگرم‌کننده برای کسب درآمد نقدی خواهد بود.

اما کسب و کار دی جی فقط داشتن بهترین بیت ها و میکس ها نیست. کارهای زیادی برای راه اندازی کسب و کار شما به درستی انجام می شود. دسترسی آسان به پلتفرم‌های دیجیتال و خدمات استریم احتمالاً بار را کاهش می‌دهد. آنچه مهم است این است که شما مهارت ها و تجهیزات لازم را دارید. شما همچنین باید برند خود را ایجاد کنید، خدمات خود را تبلیغ کنید و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید. با خدمات عالی، به راحتی می توانید مشتریان وفادار به دست آورید و کسب و کار خود را حفظ کنید.

4. برنامه ریزی رویداد

بزرگترین رویدادها – عروسی، گردهمایی مجدد، جشن فارغ التحصیلی – اغلب لحظاتی هستند که مردم هرگز فراموش نمی کنند. شما می توانید با راه اندازی کسب و کار برنامه ریزی رویداد خود، نقش کلیدی در ایجاد خاطرات برای افراد بی شماری داشته باشید. با کاهش همه گیر، صنعت به سرعت در حال رشد بوده و اکنون تنها در ایالات متحده 3 میلیارد دلار ارزش دارد، بنابراین این فرصت واقعی است. اگر از سازماندهی و برنامه ریزی لذت می برید، این می تواند سرمایه گذاری عالی برای شما باشد – و اکنون زمان بسیار خوبی برای انجام آن است.

افراد بیشتر و بیشتری به دنبال برنامه ریزی رویدادهای مهم با تاخیر طولانی هستند، از عروسی گرفته تا گردهمایی مجدد و یادبود و موارد دیگر. شما می توانید با کمی آموزش، اعتماد به نفس و مهارت های سازمانی، بخشی از این بازار رو به رشد را بدست آورید. راه اندازی یک کسب و کار برنامه ریزی رویداد نیاز به سرمایه گذاری کمی دارد و برنامه ریزان رویداد اغلب 15 تا 20 درصد از کل هزینه را انجام می دهند. پس فقط تصور کنید که در هنگام برنامه ریزی یک جشن عروسی 100000 دلاری چقدر احساس خوبی در کار کردن در خانه خواهید داشت!

5. شرکت تولید موسیقی

اگر شما کسی هستید که به تولید موسیقی علاقه دارید راه اندازی کسب و کار خودتان می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. ابتدا باید آموزش آهنگسازی را یاد بگیرید. موسیقی یکی از اجزای جدا نشدنی زندگی انسان ها است. همین موسیقی بود که به بسیاری از مردم کمک کرد تا با عوارض ناشی از قرنطینه برای کرونا کنار بیایند. موسیقی به بهبود خلق و خو و آرامش کمک می کند. با پناه بردن بسیاری از مردم به موسیقی این صنعت رشد بسزایی داشته به طوری که در ایالات متحده، این صنعت در سال 2021 نزدیک به 15 میلیارد دلار درآمد داشت که بالاترین درآمد سالانه آن در تاریخ است..

راه اندازی یک تجارت موسیقی می تواند یک تجربه سرگرم کننده و مفید باشد، اما مهم است که تعیین کنید روی چه نوع موسیقی تمرکز کنید. هنرمندان می توانند با فروش موسیقی خود، استفاده از رسانه های اجتماعی یا ایجاد محتوای مارک دار برای مشتریان درآمد کسب کنند. اما ابتدا باید مخاطب ایجاد کنید. خلاق باشید و به راه‌هایی فکر کنید که دنبال‌کنندگان زیادی را در رسانه‌های اجتماعی جذب کنید و آنها را وادار کنید ویدیوهای شما را ببینند. شما با BTS رقابت خواهید کرد، اما با کمی صبر و کار سخت، می توان این کار را انجام داد!

6. تدریس موسیقی

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم موسیقی یک بخش جدانشدنی از زندگی ماست. موسقی باعث افزایش خلاقیت می شود. یادیگری نواختن یک ابزار موسیقی می تواند به شما برای آرامش بیشتر کمک کند. تحقیقات نشان می دهد که ذهن موزیسین ها خلاق تر از سایر افراد. بنابراین با یادگیری موسیقی و آموزش آهنگسازی نه تنها از تجربه نواختن موسیقی لذت می برید بلکه به ذهن شما نیز کمک  می کند. بنا به این دلایل افراد زیادی هستند که می خواهند نواختن یک ساز را بیاموزند اگر شما به یک یا چند ساز تسلط دارید می توانید آن را به صورت آنلاین تدریس کنید یا در آموزشگاه موسیقی کار کنید. https://sariasan.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا