آموزشهای روزانه

چگونه از وبلاگ سبک زندگی خود کسب درآمد کنیم؟ 8 ترفند کاربردی

وبلاگ سبک زندگی خود را تبلیغ کنید

بعد از اینکه یک وبلاگ سبک زندگی برای خودتان ایجاد کردید بدانید که نام وبلاگ شما نمی تواند در خلاء وجود داشته باشد. برای به دست آوردن اولین بازدیدکنندگان خود، همانطور که وبلاگ نویسان مبتدی انجام می دهند، باید شروع به تبلیغ وبلاگ خود کنید تا آن را در مقابل چشمان مخاطبان هدف خود قرار دهید.

در زیر برخی از راه‌های شروع به آوردن بازدیدکنندگان به سایت خود از وبلاگ نویسان با تجربه آورده شده است:

1. به خانواده و دوستان اطلاع دهید: اولین کاری که باید بعد از انتشار وبلاگ خود انجام دهید این است که آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. از آنها بخواهید که وبلاگ شما را بررسی کنند و آن را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند تا پس از نوشتن محتوایی که مخاطب را جذب می کند، در معرض دید شما قرار بگیرد.

2. استفاده از رسانه های اجتماعی: می توانید از راه های زیادی برای وادار کردن مردم به بررسی وبلاگ سبک زندگی جدیدتان استفاده کنید. با این حال، تعداد کمی به اندازه رسانه های اجتماعی موثر هستند. با استراتژی مناسب، پست های وبلاگ جدید شما هرگز خوانده نمی شوند. روش تبلیغ در اینترنت اصلی ترین چیزی است که باید یاد بگیرید. با کمک روش تبلیغ در اینترنت می توانید وبلاگ خود را بیشتر و بهتر به مردم معرفی کنید و خوانندگان و دنبال کنندگانی را جذب وبلاگ خود کنید.

هر زمان که یک پست وبلاگ منتشر می کنید، همیشه آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از قطعات یا بخش‌هایی از محتوا استفاده کنید تا خوانندگان هدف خود را ترغیب کنید تا روی آن کلیک کنند و بقیه پست شما را بخوانند.

3. ارسال ایمیل: به عنوان یک وبلاگ نویس سبک زندگی، باید شروع به ایجاد لیست ایمیل مشترکین خود در وبلاگ خود کنید.

اما، در ابتدا، می توانید از منابعی که از قبل در اختیار دارید استفاده کنید. با پیوندی به وبلاگ خود، به مخاطبین فعلی خود ایمیل ارسال کنید. از آنها بخواهید که از وبلاگ شما بازدید کنند و آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند.

۴. اشتراک گذاری در فروم ها: شما می توانید در فروم ها و انجمن های آنلاین مانند بلاگرها عضو شوید و در آنجا وبلاگ جدید خود را با مخاطبان آماده ای از افراد مشابه به اشتراک بگذارید.

از مردم بخواهید وبلاگ شما را بررسی کنند و بازخوردها، نظرات و پیشنهادها خود را برای نوع محتوایی که دوست دارند در وبلاگ شما ببینند، به اشتراک بگذارند (در آینده می توانید از سیستم های مدیریت محتوا برای وب سایت خود استفاده کنید).

۵. اشتراک گذاری در گروه ها: همانند نکته بالا، می توانید وبلاگ های سبک زندگی جدید خود را با لینکی در گروه های فیسبوک یا لینکدین و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای عضویت در لینکدین اینجا را بخوانید.

شما می توانید با وبلاگ نویسان دوست داشتنی ملاقات و صحبت کنید و وبلاگ های دیگر را بخوانید تا به شما کمک کند مخاطبان خود را بیشتر بشناسید و به عنوان یک وبلاگ نویس رشد کنید.

با افراد علاقه مند به موضوعاتی که در وبلاگ خود می نویسید ارتباط برقرار کنید و از آن ها بخواهید به وبلاگ شما سر بزنند.

برخی از گروه های محبوبی که می توانید در آن ها پست بگذارید عبارتند از: تیم سبک زندگی، سبک زندگی کارآفرین، وبلاگ نویسان سفر زنان سرگردان و غیره.

۶. SEO: بهینه سازی موتور جستجو محرک اصلی ترافیک در اکثر وبلاگ های سبک زندگی است. شما باید از اولین پستی که منتشر می کنید به طور مداوم شیوه های عالی SEO را پیاده سازی کنید.

این بدون شک بهترین راه برای آوردن بازدیدکنندگان جدید به وبلاگ شما و استفاده از موتورهای جستجو برای ایجاد ترافیک است، اما زمان می برد تا شاهد جریان ثابتی از ترافیک باشید، بنابراین باید در عین تلاش مداوم، صبور باشید.

۷. تبلیغ در سایت های دیگر: یک تاکتیک عالی برای استفاده در حالی که منتظر هستید تا SEO شما اجرایی شود، تبلیغ در وبلاگ های سبک زندگی دیگر در محل انتخابی شما است.

اگر چه بسیاری از وبلاگ نویسان دیگر از صرف هزینه برای تبلیغات اجتناب می کنند، اما این می تواند راهی عالی برای وارد کردن سیل ترافیک به وبلاگ شما باشد و شروع به ساختن یک مخاطب از آخرین پست های وبلاگ خود کنید.

8. در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید: مخاطبانی که می خواهید برای وبلاگ های سبک زندگی شما در حال حاضر آنلاین هستند، اما ممکن است مجبور باشید برای جلب تمرکز و توجه آنها از سایر علایق و وبلاگ خود هزینه کنید.

با تبلیغ پست‌های خود در شبکه های اجتماعی، می‌توانید ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود بیاورید و لیست ایمیل خود را بسیار سریع‌تر از زمانی که فقط بر استراتژی‌های تولید ترافیک ارگانیک تکیه می‌کردید، رشد دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا